Двигун Sadko DE 410 (Kama 186F) (під шпонку)

Код товару: 3323
(3 відгука)
Немає в наявності

Оплата при отриманні

Безкоштовна передпродажна підготовка

Доставка по всій Україні 1 - 3 дні

Гарантія

14 днів на обмін товару або повернення грошей

100% оригінальний товар

Авторизовані сервісні центри по всій Україні

11 198 грн

Оплата при отриманні

Безкоштовна передпродажна підготовка

Доставка по всій Україні 1 - 3 дні

Гарантія

14 днів на обмін товару або повернення грошей

100% оригінальний товар

Авторизовані сервісні центри по всій Україні

Опис Двигун Sadko DE 410 (Kama 186F) (під шпонку)

Дизельний двигун з підвищеним моторесурсом, що використовується на різних типах техніки - мотоблоках , мотокультиваторах , мотопомпах , ітд. Активне повітряне охолодження. Економічність дизельного двигуна за високої компресії - витрата дизельного палива становить 600 гр/год роботи. Чудові тягові показники на низьких оборотах – дизельні машини ідеально підходять для експлуатації у сільськогосподарських роботах. В Україну поставляються у вигляді сертифікованих двигунів Sadko DE-300.

При замовленні двигуна зверніть увагу на тип колінчастого валу - він може бути в декількох виконаннях - під шпонку, і під шліци.

Характеристики Двигун Sadko DE 410 (Kama 186F) (під шпонку)

Технічні характеристики дизельного двигуна Kama 186 F (Sadko DE-410):
Двигун, загальні характеристики
Тип: Одноциліндровий вертикальний чотиритактний дизель з активним повітряним охолодженням та прямим упорскуванням палива KM186F
Діаметр циліндра 86 мм
Хід поршня 70 мм
Об'єм двигуна 406 см 3
Частота обертів 3600 об/хв
Максимальна вихідна потужність 7,0 кВт/9,5 л.с.
Середня швидкість ходу поршня, м/с 8,4
Середній ефективний тиск, кПа (кгс /див. кв.) 496,6 (5,07)
Витрата палива, г/кВт·год (г/к.с.·ч) ≤285,3 (212)
Витрата машинної олії, г/кВт ≤4,08 (3)
Об'єм паливного бака 5,5 л
Об'єм мастила, ефективний 0,6 л
Об'єм мастила, повний 1,65 л
Напрямок обертання колінчастого валу (вид з торця маховика) За годинниковою стрілкою
Тип системи змащення Масляний насос (тиск та розбризкування)
Тип запуску Ручний (інерційний стартер)
Суха вага 48 кг
Максимальний нахил двигуна під час роботи 20°
Двигун, цикли відкриття та закриття клапанів
Відкриття впускного клапана BTDC 18°30'
Закриття впускного клапана ABDC 45°30'
Відкриття вихлопного клапана BBDC 55°30'
Закриття вихлопного клапана ATDC 8°30'
Двигун, початковий кут подачі палива та зазори клапанів
Початковий кут подачі палива 20±1°
Зазор впускного клапана (холодний двигун) 0,10~0,15 мм
Зазор випускного клапана (холодний двигун) 0,10~0,15 мм

Муж из такого сделал мотоблок. теперь работать на огороде стало намного легче

Купил себе такой движок для помпы с валом под шпонку. Уже полтара года работает, ниразу не ломался. Очень качественный движок, советую

Отличный движок

Додати відгук

Введите код с картинки:


Двигун Sadko DE 410 (Kama 186F) (під шпонку) цена Двигун Sadko DE 410 (Kama 186F) (під шпонку)
(3 відгука)
11 198 грн

Паливо: Дизель

Потужність: 9,5 к.с.

Об'єм циліндра: 406 см³

Тип запуску: Ручний

Повітряне охолодження

Схожі товари
prev next
Підписуйтесь на знижки: