Мототрактор Скаут T-18 Generation II (на дорожньої гумі)

Код товару: 6906
(1 відгук)
В наявності

Безкоштовна доставка
Мототрактор Скаут T-18 Generation II (на дорожньої гумі) цена- Фото №1 Мототрактор Скаут T-18 Generation II (на дорожньої гумі) (gs-6626)- Фото №2 Фото - Мототрактор Скаут T-18 Generation II (на дорожньої гумі)- Фото №3
Мототрактор Скаут T-18 Generation II (на дорожньої гумі) цена
Мототрактор Скаут T-18 Generation II (на дорожньої гумі) (gs-6626)
Фото - Мототрактор Скаут T-18 Generation II (на дорожньої гумі)

Оплата при отриманні

Безкоштовна передпродажна підготовка

Доставка по всій Україні 1 - 3 дні

Гарантія

14 днів на обмін товару або повернення грошей

100% оригінальний товар

Авторизовані сервісні центри по всій Україні

107 460 111 440 грн

Виберіть комплектацію

Оплата при отриманні

Безкоштовна передпродажна підготовка

Доставка по всій Україні 1 - 3 дні

Гарантія

14 днів на обмін товару або повернення грошей

100% оригінальний товар

Авторизовані сервісні центри по всій Україні

Опис Мототрактор Скаут T-18 Generation II (на дорожньої гумі)

  1.Керування: округла форма покришок дозволяє легше керувати машиною. Вона їде рівно і не розгойдується. Водієві набагато простіше керувати мототрактором. Скаут T-18 Generation II на дорожній гумі - це один з різновидів мототрактора Скаут T-18 Generation II. Вона відрізняється від звичайного 18-го Скауту передніми покришками: замість гуми з шевронним малюнком на передніх колесах встановлені дорожні покришки, які мають ряд переваг. Давайте розглянемо їх по порядку:

2.Маневреність: враховуючи відсутність гідропідсилювача рульового управління, шосейна гума дозволяє легше змінювати курс руху трактора. Оператор апарату набагато легше та швидше вивертає кермо до граничної точки. Такий тип шин також дозволяє знизити радіус розвороту машини (2,4 метра!).

3. Завдяки дорожнім покришкам Скаут T-18 Generation II набагато краще почувається при пересуванні асфальтними дорогами. Так як опір і вібрація менша, то швидкість набирається швидше, а витрата палива трохи менше.

       Задній привід, природно, залишається при тракторній гумі, так як такий малюнок максимально ефективно утримує зчеплення з ґрунтом і повною мірою втілює момент, що крутить, в тягове зусилля. Розміри задніх покришок залишилися без змін – 9,5-16”, тоді як передні колеса отримали дорожню гуму з параметрами 6-12”.

       У всьому іншому мототрактор Скаут T-18 Generation II на дорожній гумі не відрізняється від оригіналу. Під капотом у нього працює одноциліндровий чотиритактний дизельний двигун ZS1105 із робочим об'ємом 1115 куб.см. При скромному витраті дизпалива цей мотор видає потужність 18 л.с./13,24 кВт. Він досить добре показує себе на теренах українських полів і при правильному експлуатуванні він може без проблем прослужити кілька сезонів.

       Наявність електростартера та водяної системи охолодження в тракторі роблять його використання значно комфортнішим та ефективнішим у будь-яку пору року.

       Коробка перемикання передач, яка працює на шести передніх та двох задніх швидкостях, укомплектована дводисковим зчепленням фрикційного типу. Саме завдяки цьому перемикання між передачами в машині таке зручне та плавне.

       Передача крутного моменту здійснюється зі шківа двигуна за допомогою двох клиноподібних ременів В3300. Ці ремені не дають пошкодити КПП при перевантаженні та спрацьовують як запобіжник. Таким чином, заміна ременів обходиться значно дешевше та відбувається швидше, ніж ремонт трансмісії.

       Задній міст Скаут T-18 Generation II обладнаний планетарним диференціалом, що блокується, який автоматично вимикається включенням нейтральної передачі. Диференціал не тільки виключає пробуксовування задніх коліс на слизькій поверхні, але і дозволяє колесам обертатися незалежно один від одного при розвороті техніки. Таким чином, водієві не потрібно гальмувати правим або лівим гальмівним барабаном і гума не страждає при цьому.

       Обидві осі мототрактора мають регульовану ширину від 1250 до 1510 мм. Така функція часто грає на руку водієві: при роботі з вантажами максимальна ширина збільшує стійкість машини, а при роботі у вузькому просторі/закритому приміщенні/у міжрядді - найзручніше встановити мінімальну ширину осей.

       Скаут T-18 Generation II на дорожній гумі – це повернення до класичної комплектації трактора, коли шевронною гумою комплектувалися лише провідні колеса. Заміна передніх покришок на дорожні значно спрощує завдання оператора управління мототрактором і дозволяє виконувати роботу в менші терміни. Машина ефективно реалізує себе у сільському господарстві з посівною площею до 5 Га та на будівельних майданчиках.

Характеристики Мототрактор Скаут T-18 Generation II (на дорожньої гумі)

Тип двигуна: ZS1105 - Горизонтального розташування дизельний чотиритактний двигун
Максимальна потужність, л. с.: 17,65 л.с. / 12,98 кВт
Кількість оборотів, об./хв.: 2000 – 2200
Кількість циліндрів: 1
Хід поршня, мм: 115
Діаметр циліндра, мм: 110
Система охолодження: Водяне охолодження
Мастило двигуна: Шестерний насос із системою змащення розбризкуванням
Запуск двигуна: Ручний стартер (Z – образна рукоятка) + електричний стартер
Тип валу відбору потужності: Шків на маховику
Маса двигуна, кг: 183
Габаритні розміри, мм: 910*760*440
Об'єм паливного бака, л: 9
Номінальна потужність, л.с. : 15,4 л.с. / 11,33 кВт
Габаритні розміри, мм: Довжина 2590 | Ширина 1350 | Вистоя по керму 1200 | Висота по глушнику 1800
Дорожній просвіт, мм: 320
Конструкційна вага, без навісного обладнання, кг: 670
Кабіна з опаленням: Відсутнє
Розмір задніх коліс: 9,50" - 16" (шевронна гума)
Розмір передніх коліс: 6,00 "- 12" (дорожня гума)
Колія, мм: 1100 – 1450
Тип та швидкість ВОМ: ВОМ прямозуба циліндрична шестерня 1я передача 580 об/хв 2я передача 980 об/хв 3я передача 1450 об/хв R передача 435 об/хв
Привід від двигуна: Пара клиноподібних ременів B3150 у постійному натягу
Тип коробки: Механічна
Кількість передач: (3 вперед + 1 назад) x 2
Блокування диференціалу: Блокування планетарного механізму заднього моста
Колісна формула: 2WD задній привід
Гідропідсилювач керма (ГУР): Відсутнє
Тип задньої навісної системи: Одноточкова навісна система 190 кг вантажопідйомність
Тип гальмівної системи: Двостороннє гальмо сухого типу (барабанне механічне)
Тип зчеплення: Дводискове одноступінчасте, сухе, з постійним зчепленням, фрикційного типу
Гідравлічний розподільник: Двомагістральний розподільник з плаваючим положенням
Кількість додаткових гідровиходів: Гідровиходи забезпечуються кількістю магістралей розподільника
Система світла: Далеке та ближнє світло | Поворотники | Габаритні вогні | Стоп сигнал
Звуковий сигнал: Клаксон
Приладова панель: Вольтметр | Датчик температури рідини, що охолоджує | Датчик тиску олії | Лічильник мотогодин
Мінімальний радіус розвороту, див: 200
Наявність зчіпного пристрою для причепа: Механічний зчіпний пристрій
Наявність компресора: Відсутнє
Наявність обтяжувачів у стандартній комплектації: Обтяжувачі відсутні

У комплект входять

- мототрактор у зборі;

- фреза 140 см

- плуг двокорпусний

- акумулятор;

- ЗІП;

- інструкція;

- документи для реєстрації;

- Гарантія.

Доброго дня ГарденШоп, гарний трактор, класний дизайн, але є мінуси, слабка рама, точніше тонкий та малий розмір швелера, та дуже слабке кріплення коробки, у багатьох користувачів даної техніки викривляє раму та зміщує коробку, і відповідно задній міст. Погане розташування генератора, перемістіть його під капот - він буде вище, захищений від опадів чи потрапляння вологи та трактор буде мати більше вагу на перед що зменшить ймовірність піднімання передньої частини. Візьміть будь ласка це до уваги та виправте недоліки -- у результаті отримаєте більший попит.

Плюси: Гарний дизайн, багато чого продумано

Мінуси: Слабка рама (див. відгук)

Додати відгук

Введите код с картинки:


Доставка Мототрактор Скаут T-18 Generation II (на дорожньої гумі) цена Мототрактор Скаут T-18 Generation II (на дорожньої гумі)
(1 відгук)
107 460 грн 111 440 грн

Потужність: 18 к.с.

Регулювання колії: Так

Плаваючий режим: Так

Блокування диференціала: Так

Супутні товари
prev next
Підписуйтесь на знижки: