Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
13 143 грн 13143
Оплата при отриманні
Безкоштовна передпродажна підготовка
Доставка по всій Україні 1 - 3 дні
Гарантія
14 днів на обмін товару або повернення грошей
100% оригінальний товар
Авторизовані сервісні центри по всій Україні
Двигун Sadko 410 DE дизельного типу виконаний у найкращих традиціях Словенської марки Садко, і є показником якості та надійності техніки відомої марки. За рахунок підвищеного моторесурсу дизельний двигун Sadko 410 DE може витримувати великі навантаження і широко використовується в сільгосптехніці, будівельних машинах, генераторах і компресорах.
Дизельний двигун Садко 410 ДЕ має потужність 9 к.с. та оснащений примусовим повітряним охолодженням, об'єм картера для олії становить 1,65 літра. Паливного бака, об'єм якого становить 5,5 літрів, вистачає приблизно на 5-6 годин роботи. Запуск здійснюється як електричним стартером, і інерційним стартером. Двигун оснащений функціями автоматичного регулювання обертів та автоматичного стопу, а також датчиком контролю рівня олії (аварійний захист спрацьовує при низькому рівні оливи в двигуні). Автоматичний регулятор обертів дозволяє працювати двигуну з максимальною потужністю за мінімальної витрати палива.
При замовленні двигуна вказуйте необхідний вид колінчастого валу - конус, шпонка або шліц.
Двигун, загальні характеристики | |
---|---|
Тип: | Одноциліндровий вертикальний чотиритактний дизель з активним повітряним охолодженням та прямим упорскуванням палива KM186FE |
Старт двигуна | Електричний + ручний, інерційний |
Тип акумулятора, що рекомендується | 12 В/до 36 А/год |
Діаметр циліндра | 86 мм |
Хід поршня | 70 мм |
Об'єм двигуна | 406 см 3 |
Частота обертів | 3600 об/хв |
Максимальна вихідна потужність | 7,0 кВт/9,5 л.с. |
Середня швидкість ходу поршня, м/с | 8,4 |
Середній ефективний тиск, кПа (кгс /див. кв.) | 496,6 (5,07) |
Витрата палива, г/кВт·год (г/к.с.·ч) | ≤288,3 (212) |
Витрата машинної олії, г/кВт | ≤4,08 (3) |
Об'єм паливного бака | 5,5 л |
Об'єм мастила, ефективний | 0,6 л |
Об'єм мастила, повний | 1,65 л |
Напрямок обертання колінчастого валу (вид з торця маховика) | За годинниковою стрілкою |
Тип системи змащення | Масляний насос (тиск та розбризкування) |
Суха вага | 52 кг |
Максимальний нахил двигуна під час роботи | 20° |
Двигун, цикли відкриття та закриття клапанів | |
Відкриття впускного клапана | BTDC 18°30' |
Закриття впускного клапана | ABDC 45°30' |
Відкриття вихлопного клапана | BBDC 55°30' |
Закриття вихлопного клапана | ATDC 8°30' |
Двигун, початковий кут подачі палива та зазори клапанів | |
Початковий кут подачі палива | 20±1° |
Зазор впускного клапана (холодний двигун) | 0,10~0,15 мм |
Зазор випускного клапана (холодний двигун) | 0,10~0,15 мм |
Поставил этот двигатель на мотоблок НЕВА, немного переделывал крепление и подбирал шкив. Тяга отличная стала и меньше шумит. До этого стоял двигатель субару!
Паливо: Дизель
Потужність: 4,3 к.с.
Об'єм циліндра: 406 см³
Тип запуску: Електростартер
Повітряне охолодження